De toon zetten
Dizain is één van de grootste branding agencies in Noord-Nederland. Ze helpen merken hun kracht te bepalen en vertalen deze naar onderscheidende communicatie, symboliek en gedrag. Onderscheidend is Dizain ook in haar eigen communicatie en dat is knap, want het dak van de timmerman lekt vaak als een mandje. Niet bij Dizain, daar geldt op z’n Engels “practice what you preach”.
Online speelt een steeds sterkere rol in hun dagelijkse werkzaamheden en een nieuwe website moest niet alleen laten zien dat ze daar goed in zijn, maar ook laten zien dat ze de toon zetten.
Optimale beleving vanaf elk apparaat
Paradepaardje
In de categorie “practice what you preach” zijn we minstens net zo trots op het eindresultaat als de nieuwe eigenaar, Dizain. De intensieve samenwerking maakte dat beide partijen het beste uit zichzelf haalden. De nieuwe website straalt precies datgene uit wat we voor al onze klanten willen: een eenvoudig te beheren website die technisch en grafisch de perfectie nadert en er in alle gangbare browsers en op alle gangbare apparaten goed uitziet.
Met de nieuwe structuur en puntgave techniek realiseerde Nordique voor Dizain een mooie sprong voorwaarts in vindbaarheid, iets wat al jaren een ondergeschoven kindje was. We durven het eindresultaat dan ook gerust een paradepaardje te noemen. Niet alleen voor onze klant, maar ook voor onszelf!