Maak kennis met de klanten en projecten waar we trots op zijn!
Floer is een trots, noordelijk vloerenmerk dat graag de volgende stap wilde maken. De bedrijfsvoering moest sneller en efficiënter worden. Dankzij slimme koppelingen tussen systemen, automatisering en doorontwikkeling van de website hielpen wij Floer bedrijfsprocessen verbeteren. Lees verder om erachter te komen hoe we dat gedaan hebben.
Veel meer efficiëntie in het opvolgen van leads via de website. Meer inzicht en overzicht. Bij Amysoft hebben we in samenwerking met Bol360 een nieuw CRM ingericht en gekoppeld aan de website. En dat heeft z’n vruchten afgeworpen!
Hoe maak je een nieuwe bedrijfsnaam online goed zichtbaar? Een website die jouw kwaliteiten goed toelicht en waarin alle puzzelstukjes op hun plaats vallen. Samen met Date Hoiting zijn we op zoek gegaan naar de beste oplossing binnen het budget.
Hoe kan je met één website voorzien in de behoefte van zeven verschillende doelgroepen? Een mooie uitdaging die wij samen met Dizain en Onder aangingen. Benieuwd naar het resultaat? Lees dan snel verder.
De website Helpdesk050.nl is in no-time opgezet vanwege de coronacrisis. Studenten bieden hiermee gezinnen computerhulp op afstand. Lees hier de case.
Hoe vergroot je je online zichtbaarheid om nieuwe collega’s aan te trekken? In samenwerking met Dizain ging Nordique aan de slag voor het UMCG Cardiology Research Institute. Met als resultaat een visueel aantrekkelijke en zeer gebruiksvriendelijke website in beheer. “We zijn zeer tevreden met het resultaat”, aldus UMCG Cardiology Research Institute. Benieuwd naar hoe dit […]
Doelgroepen van drie verschillende bedrijven aanspreken in één website; dat was voor New Energy Coalition het primaire doel. Geen gemakkelijke taak, maar een mooie uitdaging die we niet uit de weg gaan. Met veel succes tot gevolg. Lees verder hoe we tot dit succes zijn gekomen!
Een nieuwe website die precies laat zien wie jij bent, en wat jij kan? Dat is precies wat we samen met Archipunt ontwikkeld hebben.
Zichtbaarheid vergroten? Professionele communicatie genereren? Dat is precies wat HACONNECT wilde bereiken. Samen zijn we op zoek gegaan naar de perfecte oplossing voor deze wensen.
BZN Sloopwerken en Asbestsanering gaat verder onder een nieuwe naam; BZN werd Revoort Slopen & Saneren. Daarvoor moest er een nieuwe site ontwikkeld worden, die snel online moest gaan.
RIG staat voor Regionale Investeringssteun Groningen. Wat de link is tussen RIG en Nordique? RIG investeert onder meer in startups en innovatiebedrijven en Nordique maakt dat inzichtelijk op https://www.rigscoorttop.nl.
Hoe ontwerp je een laagdrempelig bestelsysteem voor maaltijden? Een systeem dat ook makkelijk te gebruiken is door ouderen met weinig online ervaring? Nordique zorgde ervoor dat Maaltijdservice Oosterlengte binnen een maand 100 nieuwe klanten mocht verwelkomen.
Het lijkt makkelijk… de Nederlandse site van een bekend merk ombouwen naar een Duitse variant. Toch was het een hele uitdaging. Nordique mocht voor Fair Trade Original een site bouwen voor de Duitse markt. Resultaat: een site die gericht is op een nieuwe doelgroep en die inspeelt op de behoeftes in dat land.
Voor MEE Groningen bouwde Nordique een resultaatgerichte website, rekening houdend met verschillende doelgroepen.
UNO’s bedrijfsadvies is uniek en wilde ook online met kop en schouders boven de rest uitsteken, met concrete resultaten. UNO koos ons als partner.
AOG zocht een betrokken partner die technisch sterk was, en ook haar kennis en expertise wilde inzetten om het resultaat van de website te verhogen.
Voor branding agency Dizain bouwden we een steengoede en eenvoudig te beheren website die technisch en grafisch de perfectie nadert.
Deze website maakt gebruik van ‘cookies’. Dit doen we om een optimale gebruikerservaring te kunnen bieden. Met de cookies kunnen we de manier waarop de website wordt gebruikt vastleggen en analyseren (zie privacyverklaring). We willen hiermee de website optimaliseren voor een betere ervaring.