Nordique Support-portaal

Voor vragen, opmerkingen of problemen met je website kun je terecht op ons Nordique Support-portaal. Via het portaal kun je tickets indienen en de huidige status van je lopende ticket(s) bekijken. In het portaal vind je alle ondersteuning onder één dak.

Klik op de button hieronder om naar het portaal te gaan.

Naar het Support-portaal

Kennisbank

In ons Support-portaal kun je ook terecht op de Nordique-kennisbank. In de kennisbank kun je de meestgestelde vragen vinden. Hier vind je alles over de diensten die je bij Nordique afneemt en hoe je je WordPress-website kunt beheren en vullen. Bijvoorbeeld hoe je nieuwe pagina’s of formuleren moet toevoegen aan je website.

Naar de kennisbank

Nordique kende ik al jaren en we werken al geregeld samen bij klanten. Zodoende wist ik al van tevoren dat ik met Nordique een snelle en betrouwbare partner in de arm zou nemen. Het resultaat mag er zijn, ik ben er erg blij mee en krijg goede reacties van mijn relaties. De realisatie en de samenwerking verliepen soepel en prettig. En mooi binnen de begroting!

Date Hoiting, Date Hoiting advies & regie