Website verbeteren

Een website hoort continu geoptimaliseerd te worden. Omdat technieken veranderen, omdat zoekmachines veranderen, omdat bezoekers veranderen. En omdat dingen gewoon altijd beter kunnen.

Meer omzet, meer conversie, meer bezoekers: meer resultaat.

Quick scan van formaat


Als je website gaat optimaliseren, moet je wel weten waar je begint. Daarom stellen we je eerst een boel vragen over je doelstellingen. Over welk resultaat je verwacht. Daarna doen we een quick scan om te kijken welke verbeterpunten er eigenlijk zijn.

Na deze quick scan gaan we aan de slag met die punten die het snelst leiden tot het door jou gewenste resultaat.

Meten, weten, aanpassen, meten, evalueren en opnieuw

De optimalisatie van je website is een doorlopend proces. we meten, passen de website aan op de basis van de bevindingen, meten opnieuw, evalueren het resultaat en dan begint het proces weer opnieuw. Altijd op basis van de quick scan. Zo loop je nooit iets mis.

We bekijken het van alle kanten

Als we zo’n quick scan doen, bekijken we je website van alle kanten. De techniek, het design, het conversieproces, de vindbaarheid, marketingopties, noem maar op. Zo krijg je een waardevol en uniek advies dat echt helpt om betere resultaten te behalen.

Want: Nordique wérkt.

We zijn super blij met de nieuwe website, deze levert nu al nieuwe contacten op. Daarnaast krijgen we veel complimenten over het uiterlijk en de inhoud van de website. Over Nordique hebben we alleen maar lof. We hebben hen als een partner ervaren die meedenkt, afremt of druk zet als dat nodig was. We zullen de komende tijd ook graag de website en onze online aanwezigheid blijven ontwikkelen met Nordique als partner!

Truus Dolstra, MEE Groningen

Wij werken voor klanten met ambitie.