Website verbeteren

Een website hoort continu geoptimaliseerd te worden. Omdat technieken veranderen, omdat zoekmachines veranderen, omdat bezoekers veranderen. En omdat dingen gewoon altijd beter kunnen.

Meer omzet, meer conversie, meer bezoekers: meer resultaat.

Quick scan van formaat


Als je website gaat optimaliseren, moet je wel weten waar je begint. Daarom stellen we je eerst een boel vragen over je doelstellingen. Over welk resultaat je verwacht. Daarna doen we een quick scan om te kijken welke verbeterpunten er eigenlijk zijn.

Na deze quick scan gaan we aan de slag met die punten die het snelst leiden tot het door jou gewenste resultaat.

Meten, weten, aanpassen, meten, evalueren en opnieuw

De optimalisatie van je website is een doorlopend proces. we meten, passen de website aan op de basis van de bevindingen, meten opnieuw, evalueren het resultaat en dan begint het proces weer opnieuw. Altijd op basis van de quick scan. Zo loop je nooit iets mis.

We bekijken het van alle kanten

Als we zo’n quick scan doen, bekijken we je website van alle kanten. De techniek, het design, het conversieproces, de vindbaarheid, marketingopties, noem maar op. Zo krijg je een waardevol en uniek advies dat echt helpt om betere resultaten te behalen.

Want: Nordique wérkt.

De toegankelijkheid van de site komt met name naar voren bij het bestellen. Nordique heeft het voor klanten mogelijk gemaakt in een paar stappen een proefmaaltijd te bestellen, telefonisch contact op te nemen of een terugbelverzoek achter te laten.

Martin Talman, Maaltijdservice Oosterlengte

Wij werken voor klanten met ambitie.

Logo MAAK techniek & proces
Logo Wellnessresort de Waterlelie
Logo Zorg voor het Noorden
Logo Fairtrade Original
logo-rigscoorttop
Logo Annexum