Retail

Webwinkels winnen voortdurend marktaandeel in de detailhandel. Vooral in de non-food waarbij schoenen, kleding, speelgoed en elektronica hoog scoren.

Groeiend marktaandeel

Webwinkels winnen voortdurend marktaandeel in de detailhandel. Vooral in de non-food waarbij schoenen, kleding, speelgoed en elektronica hoog scoren. De verwachting is dat in 2025 een kwart van de retail omzet online aangeschaft wordt tegen nu 12,5%. Daar waar de groei van de omzet in de hele retail in goede jaren rond de 3% per jaar groeit, noteren webshops groeipercentages van gemiddeld 14% per jaar.

Fysiek naar online

Naast de pure players (webshop only) zetten nu ook de fysieke winkels stappen op online vlak. Nordique kan hun daarbij goed ondersteunen. Hoe maak je een goede online strategie die aansluit op de bedrijfsstrategie? Hoe zorg je dat online goed integreert met de fysieke winkel? Welke doelstellingen zijn realistisch en hoe bereiken we die? Oftewel, hoe word ik als retailer online succesvol?

Bel Sjaak van Nordique eens voor een vrijblijvende afspraak op 050-2110020 of vul ons contactformulier in.

Checklist

In een aantal weken wilden we deze site realiseren. Daarmee hebben we Nordique een pittige klus gegeven, ze hebben ons daarbij veel werk uit handen genomen.

Evelien van de Glind, Fair Trade Original

Wij werken voor klanten met ambitie.

Logo Wellnessresort de Waterlelie